Jeżeli w serwisie jest wymagana aktywacja nowego konta podczas rejestracji na adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem do aktywacji. Jeśli nie widzisz go w swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder SPAM. Link może dojść nawet w ciągu 20 minut. Aby ponownie wysłać link, należy spróbować się zalogować. W przypadku gdy konto nie jest aktywne, w formularzu logowania pojawi się opcja ponownego wysłania linku.
Uwaga! Wydanie licencji na zakupiony materiał może potrwać nawet do godziny od momentu dokonania płatności. Jeśli po upływie tego czasu nadal nie została przydzielona licencja na materiał, można odświeżyć dane ręcznie za pomocą przycisku Odśwież dane w widoku Konto -> Licencje lub ponownie się logując.
Jeśli podczas odtwarzania nie widać obrazu (czarny ekran) a słychać dźwięk i widać przyciski odtwarzacza należy upewnić się, że materiał jest odtwarzany na urządzeniu spełniającym wymagania techniczne. Można spróbować również odtworzyć materiał na innej przeglądarce lub (jeśli jest używany) odpiąć zewnętrzny wyświetlacz od urządzenia.
Reklamacje należy składać poprzez formularz dostępny w widoku konta. Konto -> Zgłoszenia -> Wyświetl formularz zgłoszeniowy. Dostawca rozpozna reklamację niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia, przesyłając wiadomość na wskazany w reklamacji adres poczty elektronicznej.
Nie, w tym samym czasie użytkownik może być zalogowany tylko na jednym urządzeniu.
Nie. Transmisja będzie dostępna na platformie. Odtwarzanie jest dostępne w widoku konta. Konto -> Oglądaj.
W tej chwili nie oferujemy oficjalnego wsparcia tego typu urządzeń.
Jeśli obraz buforuje i zacina się w większości przypadków jest to spowodowane niestabilnym połączeniem po stronie klienta. Pomimo tego, jeśli masz problemy z odtwarzaniem to:
Użyj funkcji odzyskiwania hasła, pamiętaj sprawdzić skrzynkę ze spamem. Jeśli nie przyjdzie do ciebie email zwrotny automatycznie napisz do nas postaramy się zresetować hasło.
Tak, jeśli w zakupionej przez Ciebie opcji dostępu jest zawarty zapis po zakończeniu transmisji.
Jeśli masz już wykupioną licencję Basic możesz ulepszyć ją do licencji Premium. Zaloguj się wybierz zakładkę Konto -> Licencje -> Ulepsz.
Sprawdź czy wysłałeś SMS na poprawny numer albo nie dodałeś spacji na końcu bądź na początku wiadomości. Jeżeli pieniądze zostały pobrane z twojego konta a nie dostałeś kodu zwrotnego, wypełnij formularz reklamacyjny dostawcy płatności: https://hotpay.pl/reklamacja/
Tak. Nasze serwery CDN są rozmieszczone na całym świecie i skonfigurowane tak, aby nasi widzowie mieli do nich dostęp. A sama transmisja nie jest geoblokowana.
Do odtwarzania materiałów wymagane jest stałe połączenie z internetem o przepustowości 10Mbps+.
Obecnie nie jest gwarantowany bezproblemowy odbiór na urządzeniach Smart TV. Jeśli jest to możliwe przed zakupem licencji należy dokonać odtworzenia testowego materiału na docelowym urządzeniu.