Moje konto jest nieaktywne / nie widzę wiadomości z linkiem do aktywacji

Jeżeli w serwisie jest wymagana aktywacja nowego konta podczas rejestracji na adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem do aktywacji. Jeśli nie widzisz go w swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder SPAM. Link może dojść nawet w ciągu 20 minut. Aby ponownie wysłać link, należy spróbować się zalogować. W przypadku gdy konto nie jest aktywne, w formularzu logowania pojawi się opcja ponownego wysłania linku.

Co zrobić, gdy nie widać licencji / Po zakupie nie mam dostępu

Uwaga! Wydanie licencji na zakupiony materiał może potrwać nawet do godziny od momentu dokonania płatności. Jeśli po upływie tego czasu nadal nie została przydzielona licencja na materiał, można odświeżyć dane ręcznie za pomocą przycisku Odśwież dane w widoku Konto -> Licencje lub ponownie się logując.

Podczas odtwarzania nie widzę obrazu

Jeśli podczas odtwarzania nie widać obrazu (czarny ekran) a słychać dźwięk i widać przyciski odtwarzacza należy upewnić się, że materiał jest odtwarzany na urządzeniu spełniającym wymagania techniczne. Można spróbować również odtworzyć materiał na innej przeglądarce lub (jeśli jest używany) odpiąć zewnętrzny wyświetlacz od urządzenia.

Jak zgłosić reklamację?

Reklamacje należy składać poprzez formularz dostępny w widoku konta. Konto -> Zgłoszenia -> Wyświetl formularz zgłoszeniowy. Dostawca rozpozna reklamację niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia, przesyłając wiadomość na wskazany w reklamacji adres poczty elektronicznej.

Czy można oglądać na dwóch urządzeniach równocześnie?

Nie, w tym samym czasie użytkownik może być zalogowany tylko na jednym urządzeniu.

Kupiłem czy teraz dostane maila z linkiem do transmisji?

Nie. Transmisja będzie dostępna na platformie. Odtwarzanie jest dostępne w widoku konta. Konto -> Oglądaj.

Czy transmisja będzie dostępna na SmartTV lub konsoli?

W tej chwili nie oferujemy oficjalnego wsparcia tego typu urządzeń.

Co zrobić, gdy transmisja się zacina?

Jeśli obraz buforuje i zacina się w większości przypadków jest to spowodowane niestabilnym połączeniem po stronie klienta. Pomimo tego, jeśli masz problemy z odtwarzaniem to:

  • Sprawdź, czy Twoja sieć jest odpowiednia do streamingu. Radzimy sprawdzić przepustowość na stronie http://www.speedtest.net/pl i wykonanie testu. Aby transmisja działała poprawnie należy mieć stałe łącze o przepustowości 10 Mbps.
  • Wyłącz AdBlokery.
  • Zrestartuj przeglądarkę lub to jeśli nie działa spróbuj zalogować się na innej.
  • Zrestartuj swój domowy router.
  • Postaraj się poprawić zasięg WiFi lub poszukaj innej sieci internetowej.
  • Jeśli jest dostępna, przełącz się na zapasową transmisję.

Nie pamiętam hasła

Użyj funkcji odzyskiwania hasła, pamiętaj sprawdzić skrzynkę ze spamem. Jeśli nie przyjdzie do ciebie email zwrotny automatycznie napisz do nas postaramy się zresetować hasło.

Czy będę mógł obejrzeć transmisję po jej zakończeniu?

Tak, jeśli w zakupionej przez Ciebie opcji dostępu jest zawarty zapis po zakończeniu transmisji.

Jak ulepszyć licencję z Basic do Premium?

Jeśli masz już wykupioną licencję Basic możesz ulepszyć ją do licencji Premium. Zaloguj się wybierz zakładkę Konto -> Licencje -> Ulepsz.

Nie dostałem kodu zwrotnego SMS / Błędna treść SMS

Sprawdź czy wysłałeś SMS na poprawny numer albo nie dodałeś spacji na końcu bądź na początku wiadomości. Jeżeli pieniądze zostały pobrane z twojego konta a nie dostałeś kodu zwrotnego, wypełnij formularz reklamacyjny dostawcy płatności:  https://hotpay.pl/reklamacja/

Czy mogę oglądać transmisję za granicą?

Tak. Nasze serwery CDN są rozmieszczone na całym świecie i skonfigurowane tak, aby nasi widzowie mieli do nich dostęp. A sama transmisja nie jest geoblokowana.

Do odtwarzania materiałów wymagane jest stałe połączenie z internetem o przepustowości 10Mbps+.

Komputery stacjonarne

  • System operacyjny: zaktualizowany do najnowszej wersji Windows 10 lub macOS 10.
  • Przeglądarka: najnowsza wersja Chrome / Safari / Edge (chromium). Bezproblemowy odbiór nie jest też gwarantowany na przeglądarkach innych niż wcześniej wymienione.

Urządzenia mobilne

  • System operacyjny: Android 6+ lub iOS 11+.
  • Przeglądarka: najnowsza wersja Chrome / Safari / Edge (chromium). Bezproblemowy odbiór nie jest też gwarantowany na przeglądarkach innych niż wcześniej wymienione.

Urządzenia smart TV

Obecnie nie jest gwarantowany bezproblemowy odbiór na urządzeniach Smart TV. Jeśli jest to możliwe przed zakupem licencji należy dokonać odtworzenia testowego materiału na docelowym urządzeniu.

GROMDA™ Oficjalny serwis internetowy.
Wszelkie prawa zastrzeżone. | All rights reserved.